Scéna z filmu Titina, psí polárnice
Scéna z filmu Titina, psí polárnice
Scéna z filmu Titina, psí polárnice
Scéna z filmu Titina, psí polárnice
Scéna z filmu Titina, psí polárnice
Sdílet přes
  • Facebook
  • Twitter

Titina, psí polárnice

Režie
Rok 
2022
Země
  • Norsko
  • Belgie
Délka
87min 
Jazyky ve filmu 

Příběh jednoho z největších lidských dobrodružství – dobytí severního pólu v roce 1926 – viděný očima nedobrovolného polárníka, malého teriéra Titiny. Roztomilý čtyřnohý tulák, na kterého narazil na římské ulici, okouzlil italského konstruktéra a vzduchoplavce Umberta Nobileho natolik, že si ho vzal domů. A protože to byla slečna, dal jí jméno Titina.

Film bohužel není dostupný :(

Omlouváme se, ale tento titul není ve vaší zemi k dispozici.

Detaily

  • Originální název
    Titina
  • Režie
  • Scénář
    Kajsa Næss, Per Schreiner
  • Kamera
    Cecilie Semec Mikkelson
  • Střih
    Jens Christian Fodstad, Zaklina Stojcevska, Anders Bergland
  • Hudba
    Kåre Vestrheim
  • Zvuk
    Gisle Tveito, Jorge García Bastidas
  • Délka
    87 min (46-90 min.)
  • Rok
    2022
  • Země
    • Norsko
    • Belgie
  • Barva
    • Barevný
  • Distribuce
      • Asociace českých filmových klubů (AČFK)
      • Nábřeží 950/12
      • 779 00 Olomouc
      • Česká republika
      • web: https://acfk.cz/
      • e-mail: info@acfk.cz

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít