Scéna z filmu Toytravel Story

Toytravel Story

Režie
Rok 
2010
Země
  • Česká republika
Délka
15min 
Zvukové stopy 

Před komisí složenou z úspěšných obchodníků předstupuje pan Marek. Z přítomných televizních kamer a diváků má takovou trému, že se zmůže jen na pár nesouvislých vět. Chce komisi přesvědčit, aby investovala do cestovní kanceláře pro plyšová zvířátka. Většina diváků u televize, ale i přítomní v sále se domnívají, že se zbláznil, nebo se jen na sebe snaží upozornit. O to větší zažívají překvapení, když Marek investory nachází. Tomio Okamura, majitel úspěšné cestovní kanceláře, vycítil potenciál, který v sobě tento podnikatelský záměr skrývá. A tak se zrodila cestovní kancelář pro (nejen) plyšové miláčky. Film o hledání jistoty, o únicích před okolním světem, o tom, proč chceme zůstat dětmi, ale i o cestování plyšových hraček, o mediální realitě a o jejím vytváření. A snad i o jednom splněném snu. – Katedra dokumentární tvorby FAMU – 4. ročník (videofilm).

Detaily

  • Originální název
    Toytravel Story
  • Režie
  • Scénář
    Jan Gogola, Radovan Síbrt
  • Kamera
    Lukáš Milota, Aleš Blabolil, Radovan Síbrt
  • Střih
    Kristýna Toupalová
  • Zvuk
    Jan Richtr
  • Délka
    15 min (1-15 min.)
  • Rok
    2010
  • Země
    • Česká republika
  • Barva
    • Barevný
  • Produkce

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít