Investigation of a Flame

Režie
Rok 
2001
Země
  • Spojené státy
Délka
45min 
Zvukové stopy 
Titulky 

Sedmnáctého května 1968 vnikli tři katoličtí knězi, zdravotní sestra, umělec a další čtyři lidé do kanceláře odvodní komise v Cantonsville v americkém Marylandu, zmocnili se několika set vybraných záznamů z bohoslužeb a odpálili je domácky vyrobenou napalmovou bombou. Tento poetický akt veřejné neposlušnosti podnítil již tak rozčarovanou americkou veřejnost proti válce ve Vietnamu. Investigation of a Flame je intimní pohled na protesty šedesátých let, který je však viděný z dnešní perspektivy, kdy se nepřátelé míru na Středním Východě, potratů a technologií uchylují k násilí, aby zapůsobili na veřejnou představivost. Lynne Sachs kombinuje prchavé, dlouho nespatřené archivní záběry s rozhovory s Danielem a Philipem Berriganem a dalšími členy Cantonsvillské devítky, a vyzývá tak diváky, aby přemýšleli o souvislostech mezi občanskou neposlušností a důsledky dnešního sebeobětování.

Film bohužel není dostupný :(

V našem aktuálním programu ale objevíte další skvělé filmy.

Detaily

  • Originální název
    Investigation of a Flame
  • Režie
  • Kamera
    Lynne Sachs, Benjamin Speth
  • Střih
    Lynne Sachs
  • Zvuk
    Mercer Media
  • Délka
    45 min (31-45 min.)
  • Rok
    2001
  • Země
    • Spojené státy
  • Produkce

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít