Scéna z filmu Ballet 16

Ballet 16

Svůj zájem o jednotlivé filmové políčko coby základní stavební prvek filmové tvorby jsem vyjádřil v několika raných dílech založených na statických obrazech či fotografických zvětšeninách filmových políček. Ve snímku jsem pracoval s 256 zvětšeninami kontinuálního tanečního pohybu, které jsem rozdělil do šestnácti segmentů, z nichž se každý skládal z šestnácti políček...

Svůj zájem o jednotlivé filmové políčko coby základní stavební prvek filmové tvorby jsem vyjádřil v několika raných dílech založených na statických obrazech či fotografických zvětšeninách filmových políček. Ve snímku jsem pracoval s 256 zvětšeninami kontinuálního tanečního pohybu, které jsem rozdělil do šestnácti segmentů, z nichž se každý skládal z šestnácti políček. Tyto segmenty jsem přeskupil a políčko po políčku je přefotografoval. Výslednou syntetickou kompozici pohybu jsem přefotografoval z plátna pohybujícího se dvojnásobnou rychlostí, abych dosáhl vyššího tempa výsledného snímku.

Režie
Rok
1984
Země
  • Rakousko
Délka
4min 

Chcete být pravidelně informováni o novinkách v junior programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít