Narozen v Brně v roce 1978, žije v Praze. V druhé půli 90. let začal natáčet amatérské filmy, nejprve zcela podomácku, poté i během studia na VOŠF Zlín. Ty pokročilejší z nich svého času běžely na přehlídkách, spojených s fenoménem „českého experimentálního filmu 90. let“.
V letech 1999 až 2006 studoval na katedře scenáristiky a dramaturgie FAMU. Nejvýraznější z plodů tohoto období je celovečerní scénář Život Poupěte, zamýšlený posléze jako celovečerní debut Václava Kadrnky, jehož realizace se však nepodařila.
V letech 2007 až 2009 působil na KSD jako pedagogický asistent, zároveň začal obnovovat své starší režijní spády. Nejprve krátkým filmem Nadějná generace, realizovaným v produkci Mikuláše Novotného a FAMU, a poté dvou tzv. „bytových filmů“ Lucie a Milostné písně, již ve vlastní produkci pod značkou Filmové společnosti Alfreda Bouriany.
Prvním celovečerním filmem je projekt Karel, já a ty, na nějž se také poprvé podařilo získat podporu Státního fondu kinematografie, byť jen v okruhu „experimentálního filmu“ – v daném případě šlo tedy spíš o experiment s myšlenkou natočit dlouhometrážní hraný film s regulérní filmařskou ambicí za prostředky zhruba třicetkrát nižší, než je u levnějšího českého filmu zvykem.
Od dětství se také aktivně zabývá hudbou. Spolupracoval s brněnským skladatelem Ondřejem Kyasem, dvě jejich písně se poté objevily ve filmu Láska shora (Petr Marek, 2002). Byl členem kapely Spal Miloslava Königa, stabilně se usadil v instrumentální kapele Ploy kytaristy Tomáše Brauna.
Vystřídal poměrně dost zaměstnání. Sanitář v nemocnici, obsluha logistického terminálu, dispečer PCO, pedagogický asistent na KSD FAMU, zvukař v nahrávacím studiu, jazykový korektor knižních publikací, recepční v hotelu.
Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.