Samuel Alarcón (Španělsko)

Samuel Alarcón (narozený v Madridu v roce 1980) získal svůj vysokoškolský titul v oboru Audiovizuální komunikace. Po krátké době, kdy pracoval ve Španělském rozhlase, natočil v roce 2004 ve vlastní produkci svůj první celovečerní dokument 3000 Years of Labor. Ten samý rok se do rozhlasu vrátil jako režisér pořadu „Cult movies“. V roce 2005 vstoupil na pole hraného filmu krátkým snímkem s názvem Octavio, který se promítal na řadě mezinárodních festivalů. Film získal cenu „Rome Prize“ na Španělské akademii výtvarných umění v Římě, na které následně začal Samuel připravovat svůj druhý celovečerní dokument, City of Signs. V roce 2006 začal pracovat společně s kolegou filmařem Javierem Cardenete na filmu Cartas, který ilustruje způsoby audiovizuální komunikaci mezi lidmi. Film byl oceněn na festivalu Ateneo de la Laguna v Tenerife (2008). Samuel se dále věnuje tvorbě video-instalací a pracuje také jako zvukař v oblasti televize, videoartu a krátkého filmu.

Filmografie

  • 3000 Years of Labor
    2004
  • Octavio
    2006
  • Pal. Altoviti. ’07.
    2007
  • Strolls Through the City of Signs: I. Il Pulcino
    2008
  • City of Signs
    2009
  • Medium Brown Bag
    2009
  • El Destello / The Sparkle
    2010
  • La Caja de Medea / Medea's Box
    2012
  • 4,5,5,1 (Cronica intima de un terremoto)
    2012
  • Oscuro y lucientes
    2017

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air, z.s. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.