Scéna z filmu Jmenuji se Hladový Bizon / verze pro nevidomé
Scéna z filmu Jmenuji se Hladový Bizon / verze pro nevidomé
Scéna z filmu Jmenuji se Hladový Bizon / verze pro nevidomé
Scéna z filmu Jmenuji se Hladový Bizon / verze pro nevidomé
Scéna z filmu Jmenuji se Hladový Bizon / verze pro nevidomé
Sdílet přes
  • Facebook
  • Twitter

Jmenuji se Hladový Bizon / verze pro nevidomé

Režie
Rok 
2016
Země
  • Česká republika
  • Slovensko
Délka
84min 
Jazyky ve filmu 

Příběh Jana, chlapíka, který od narození nevidí, a navíc se mu zhoršuje sluch, se odehrává převážně v indiánské rezervaci v Novém Mexiku. Jan si říká Hladový Bizon a spolu se svou ženou Zuzanou se vydává z Moravy za medicinmanem z kmene Navahů, aby u něho podstoupil ozdravný rituál. Divák je postupně vtahován do Bizonova světa a ve finále zakouší takřka tělesný zážitek výstupu na horu Shiprock. Přežijí Bizonovy romantické představy o životě indiánů konfrontaci s realitou?

Detaily

  • Originální název
    Jmenuji se Hladový Bizon / verze pro nevidomé
  • Režie
  • Scénář
    Pavel Jurda
  • Kamera
    Jiří Strnad
  • Střih
    Marek Šulík
  • Hudba
    David Smečka
  • Zvuk
    Jiří Kubík
  • Délka
    84 min (46-90 min.)
  • Rok
    2016
  • Země
    • Česká republika
    • Slovensko
  • Barva
    • Barevný
  • Produkce
  • Festivaly
    • MFDF Ji.hlava 2016

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít