Scéna z filmu Eastern Avenue
Scéna z filmu Eastern Avenue
Scéna z filmu Eastern Avenue
Scéna z filmu Eastern Avenue
Scéna z filmu Eastern Avenue
Sdílet přes
  • Facebook
  • Twitter

Eastern Avenue

Režie
Rok 
1985
Země
  • Kanada
Délka
56min 
Jazyky ve filmu 

EASTERN AVENUE je sondou do intuice za použití filmu coby audiovizuální improvizace. Strukturu a vnitřní „příběh“ filmu tvoří chronologický sled zážitků a dojmů z cest do Berlína, Portugalska a Švýcarska.

Cílem filmu bylo zaměřovat kameru způsobem nikoli nepodobným jazzové improvizaci, pokud možno impulzivně a intuitivně. Výsledkem je dílo působící na smysly, lyrické a velmi osobní, silně spřízněné s hudbou, odrážející pohyby v nevědomí.

Snímek EASTERN AVENUE posloužil jako formální a tematický výzkumný nástroj pro Mettlerův dramatický celovečerní snímek THE TOP OF HIS HEAD (1989).

Detaily

  • Originální název
    Eastern Avenue
  • Režie
  • Scénář
    Peter Mettler
  • Kamera
    Peter Mettler
  • Střih
    Peter Mettler
  • Hudba
    Jean Marc La Riviére; improvisations to picture playback by Christie MacFadyen ( violin), Joey Hardin ( cello); The Harmonic Choir; Fred Frith et al
  • Zvuk
    Peter Mettler, Judy Dryland
  • Délka
    56 min (46-90 min.)
  • Rok
    1985
  • Země
    • Kanada
  • Barva
    • Barevný
    • Černobílý
  • Produkce

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít