Scéna z filmu Pokus o duchovní nápravu opraváře televizí Josefa Lávičky v devíti obrazech
Scéna z filmu Pokus o duchovní nápravu opraváře televizí Josefa Lávičky v devíti obrazech
Scéna z filmu Pokus o duchovní nápravu opraváře televizí Josefa Lávičky v devíti obrazech
Sdílet přes
  • Facebook
  • Twitter

Pokus o duchovní nápravu opraváře televizí Josefa Lávičky v devíti obrazech

Režie
Rok 
2008
Země
  • Česká republika
Délka
14min 
Jazyky ve filmu 
Titulky 

Inscenačně-manipulativním způsobem zasahuje snímek, který lze vnímat jako ironický pandán k linii poetických filmů, oslavujících pábitelskou moudrost, do statické existence vesnického alkoholika, vyrovnávajícího se s textem od místního faráře - v kontextu křesťanské rétoriky pak ztrácí rekonstruovaná každodennost hlavní postavy svůj bezvýznamný charakter a Člověk se na cestě k duševní očistě skrze katolickou věrouku propíjí do vyššího symbolického řádu.

Detaily

  • Originální název
    Pokus o duchovní nápravu opraváře televizí Josefa Lávičky v devíti obrazech
  • Režie
  • Scénář
    Lukáš Kokeš
  • Kamera
    Lukáš Kokeš
  • Střih
    Lukáš Kokeš
  • Zvuk
    Lukáš Kokeš, Martin Klusák
  • Délka
    14 min (1-15 min.)
  • Rok
    2008
  • Země
    • Česká republika
  • Barva
    • Černobílý
  • Produkce
  • Festivaly
    • IDFF Jihlava 2008
    • FAMUfest 2008
    • Finále Plzeň 2009
    • Ostrava Kamera Oko 2009
  • Ocenění
    • Special Mention - IDFF Jihlava 2008

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít