Scéna z filmu Mých posledních 150 tisíc cigaret
Scéna z filmu Mých posledních 150 tisíc cigaret
Scéna z filmu Mých posledních 150 tisíc cigaret
Sdílet přes
  • Facebook
  • Twitter

Mých posledních 150 tisíc cigaret

Režie
Rok 
2013
Země
  • Česká republika
Délka
52min 
Jazyky ve filmu 
Titulky 

Dokumentární infotainment se pouští do politického a tržního pozadí nejrozšířenější závislosti. Autoři filmu se vydávají do Kutné Hory, aby státně tolerovanou drogu prozkoumali z hlediska byznysu, který přináší. Kutná Hora s továrnou na cigarety se stane mikrosvětem zhmotňujícím začarovaný kruh obchodu s lidskou slabostí. Jediným vnějším aktérem kutnohorského tabákového mikrosvěta je režisér dokumentu. Dlouholetý těžký kuřák se sem bude vydávat souběžně s vlastní roční abstinenční kúrou, jejíž začátek bude i začátkem natáčení. Ta bude zaznamenávána formou osobního videodeníku, který vytvoří časový rámec pro hlavní situační linii – jejímiž aktéry budou manažeři, vývojáři a marketingoví specialist Phillip Morris, poslanci a senátoři s bydlištěm v Kutné Hoře, majitelé tamních hospod a barů, psychologové, doktoři a šarlatáni nejrůznějších druhů, kteří se specializují na odvykání a samozřejmě kutnohorští kuřáci.

Film bohužel není dostupný :(

V našem aktuálním programu ale objevíte další skvělé filmy.

Detaily

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít