Scéna z filmu Jak Bůh hledal Karla
Scéna z filmu Jak Bůh hledal Karla
Scéna z filmu Jak Bůh hledal Karla
Scéna z filmu Jak Bůh hledal Karla

Jak Bůh hledal Karla

Režie
Rok 
2020
Země
  • Česká republika
  • Polsko
  • Slovensko
Délka
98min 
Zvukové stopy 
Titulky 

Jak Bůh hledal Karla je provokativní dokumentární road movie o hledání Boha v současném Polsku. Průvodcem této tragikomedie je český dokumentarista Karel Žalud, tápající hrdina, který si během natáčení prochází po rozpadu manželství vlastní osobní krizí. Karel se zároveň nápadně podobá stereotypní představě Poláků o tom, jak vypadá typický Čech. A z toho přirozeně vyplývá řada mrazivě komických situací. Karlův převážně ateistický štáb navštíví masová setkání polských věřících, proniká do antisemitského Rádia Maryja. Konfrontuje polské kněží s vymítáním ďábla nebo se sexuálním zneužíváním v rámci církve. Zpovědi neunikne ani sám hrdina a průvodce filmu, jehož hledání Boha ve filmu vyústí spíše v hledání sebe sama.

Detaily

  • Originální název
    Jak Bůh hledal Karla
  • Režie
  • Scénář
    Vít Klusák, Filip Remunda
  • Kamera
    Martin Matiášek, Vít Klusák, Martin Tokár
  • Střih
    Hana Dvořáčková
  • Hudba
    Jan Pavel
  • Zvuk
    Michal Gábor
  • Délka
    98 min (91+ min.)
  • Rok
    2020
  • Země
    • Česká republika
    • Polsko
    • Slovensko
  • Barva
    • Barevný
  • Produkce
  • Festivaly
    • MFDF Ji.hlava

Portál DAFilms.cz je výsledkem tvůrčí spolupráce 7 klíčových evropských festivalů dokumentárního filmu sdružených do Doc Alliance. Naším cílem je posouvat hranice dokumentárního filmu, propagovat jeho rozmanitost a podporovat kvalitní autorské filmy.

Členové Doc Alliance

Chcete být pravidelně informováni o našem filmovém programu?

Odesláním registrace k Newsletteru souhlasím se zasíláním obchodních sdělení elektronickými prostředky a souvisejícím zpracováním osobních údajů pro účely zasílání Newsletteru Doc-Air Distribution s.r.o. a potvrzuji, že jsem si přečetl(a) Zásady zpracování osobních údajů, textu rozumím a souhlasím s ním, přičemž beru na vědomí práva zde uvedená, zejména právo na námitky proti provádění přímého marketingu.

Poslat svému Junioru

Zavřít